MENU

AKTUALNOŚCI I WYDARZENIA
Zobacz wszystkie wydarzenia >
   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12   > »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - "Ochrona cennych siedlisk Drawieńskiego Parku Narodowego oraz przyległych obszarów Natura 2000 poprzez relokację ruchu turystycznego na szlak wodny Mierzęcka Struga - etap II".

              

 Zawiadomieniewybor.pdf      Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - "Ochrona cennych siedlisk Drawieńskiego Parku Narodowego oraz przyległych obszarów Natura 2000 poprzez relokację ruchu turystycznego na szlak wodny Mierzęcka Struga - etap II".


Przetarg nieograniczony - "Ochrona cennych siedlisk Drawieńskiego Parku Narodowego oraz przyległych obszarów Natura 2000 poprzez relokację ruchu turystycznego na szlak wodny Mierzęcka Struga – etap II".


Ogłoszenie nr 552177-N-2019 z dnia 2019-05-30 r.

Gmina Dobiegniew: "Ochrona cennych siedlisk Drawieńskiego Parku Narodowego oraz przyległych obszarów Natura 2000 poprzez relokację ruchu turystycznego na szlak wodny Mierzęcka Struga – etap II".
CZĘŚĆ I – „Budowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Dobiegniew i Łęczyn”,
CZĘŚĆ II – „Rozbudowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Osiek nad jeziorem Osiek”



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

 
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; II oś priorytetowa, działanie 2.4.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobiegniew, krajowy numer identyfikacyjny 52874100000000,
ul. Dembowskiego  2 , 66-520  Dobiegniew, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 611 001, e-mail inwestycje@dobiegniew.pl, faks 957 611 041.
Adres strony internetowej (URL): www.dobiegniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak - www.dobiegniew.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim - osobiście, kurierem lub za pomocą operatora pocztowego. Adres:  Urząd Miejski w Dobiegniewie (I piętro sekretariat), ul. Obrońców Pokoju 24, 66-520 Dobiegniew.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Ochrona cennych siedlisk Drawieńskiego Parku Narodowego oraz przyległych obszarów Natura 2000 poprzez relokację ruchu turystycznego na szlak wodny Mierzęcka Struga – etap II". CZĘŚĆ I – „Budowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Dobiegniew i Łęczyn”, CZĘŚĆ II – „Rozbudowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Osiek nad jeziorem Osiek”
 
Numer referencyjny: RKG.271.05.2019.DD

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:  Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:  wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Ochrona cennych siedlisk Drawieńskiego Parku Narodowego oraz przyległych obszarów Natura 2000 poprzez relokację ruchu turystycznego na szlak wodny Mierzęcka Struga – etap II” w częściach: CZĘŚĆ I – „Budowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Dobiegniew i Łęczyn”, CZĘŚĆ II – „Rozbudowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Osiek nad jeziorem Osiek”. CZĘŚĆ I – „Budowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Dobiegniew i Łęczyn” W ramach planowanej inwestycji zrealizowany zostanie następujący zakres prac budowlanych: 1. roboty budowlane prowadzone będą na terenie działek nr 380, 381/1, 381/2, 381/3, 382/1, 441/22, 383/42, 383/61, 441/25, 441/26, 387/1, 441/3, 441/8; obręb ewidencyjny Dobiegniew oraz na terenie działki nr 253 obręb ewidencyjny Łęczyn; jednostka ewidencyjna Dobiegniew, gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie. Zakres zadania obejmuje: w Dobiegniewie: budowę pomostu spacerowego w kształcie łuku z miejscami do cumowania łodzi, budowę pomostu do wyciągania kajaków z wody na brzegu rzeki Mierzęcka Struga w km 23+956, budowę pomostu widokowego, okrągłego, częściowo zadaszonego, budowę dwóch pomostów widokowych przy ścieżce edukacyjnej, budowę pomostu łączącego brzeg z pomostem widokowym, budowę mostka (kładki) nad rzeką Mierzęcka Struga w km 23+992, budowę wylotu z rowu szczegółowego do jeziora, budowę pomostu spacerowego w kształcie litery "Y" na plaży, budowę dwóch zadaszonych suszarek na kajaki, budowę ścieżki drewnianej do pomostu widokowego okrągłego i do pomostu spacerowego, budowę budynku socjalno - biurowego w części rekreacyjnej, budowę wiat rekreacyjnych, drewnianych w kształcie wielokąta nr A i B, budowę siłowni zewnętrznej i ogrodzonego placu zabaw dla dzieci, budowę ścieżki edukacyjno - przyrodniczej wzdłuż jeziora o szerokości 5,0 m i 3,5 m, dwóch parkingów, ustawienie tablic informacyjnych wzdłuż ścieżki edukacyjno - przyrodniczej, ustawienie figur ptaków na fundamencie i postumentach wzdłuż ścieżki edukacyjno - przyrodniczej, budowę ścieżki drewnianej wzdłuż jeziora oraz odcinków ścieżek piaszczystych i z kostki betonowej, budowę "klasy edukacyjnej" na powietrzu przy pomoście widokowym, prostokątnym nr 1, wykonanie terenów zielonych obsianych mieszanką traw do uprawy jako trawniki, montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery). w Łęczynie: budowę pomostu drewnianego - dwustopniowego zejścia do wody w celu wodowania i wyciągania kajaków z wody w km 3+173 rzeki Mierzęcka Struga, budowę drewnianej suszarki do kajaków, budowę zjazdu z drogi gruntowej z parkingiem żwirowym, budowę ogrodzenia, montaż małej architektury (wiaty, ognisko, kosze na śmieci, toaleta). CZĘŚĆ II – „Rozbudowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Osiek nad jeziorem Osiek” W ramach planowanej inwestycji zrealizowany zostanie następujący zakres prac budowlanych: 1. roboty budowlane prowadzone będą na terenie działek nr 197/13 i 197/14 obręb ewidencyjny Chomętowo oraz działek nr 212/2 i 173/3 obręb ewidencyjny Osiek, gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie. Zakres zadania obejmuje: rozbiórkę pomostu do wyciągania kajaków z wody, budowę pomostu spacerowego z częścią do cumowania łodzi, budowę pomostu do wyciągania kajaków z wody, budowę pomostu widokowego, prostokątnego, budowę pomostu łączącego z brzegiem pomost widokowy, budowę pawilonu socjalno-magazynowego na plaży, budowę wiaty do spożywania posiłków na polu namiotowym, umocnienie wylotu z rowu do jeziora, powiększenie plaży piaszczystej i trawiastej, budowę ścieżki edukacyjnej z punktami widokowymi, tablicami, schodami i mostkami drewnianymi, budowę ścieżki żwirowej ze schodami żwirowymi na skarpie, budowę ścieżki spacerowej, drewnianej przy jeziorze, budowę kiosku informacyjnego, montaż elementów małej architektury.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45212140-9
45310000-3
45330000-9
45221111-3
45233140-2

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
      2020-09-30
      2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zakończenie robót: dla części I - 30.09.2020r., dla części II - 30.06.2020r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla CZĘŚCI I: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie. Dla CZĘŚCI II: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż łączna suma wymaganych ubezpieczeń dla tych części.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: dla CZĘŚCI I a) roboty budowlane* wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodniez przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeliz uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. *Przez robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie robót budowlanych odpowiadających swym zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (1 budynek o powierzchni zabudowy min. 40 m2, wykonanie nawierzchni utwardzonych (chodniki, jezdnia, parkingi) płytami ażurowymi, kruszywem mineralnym lub kostką betonową – łączna powierzchnia lub powierzchnia jednego sposobu utwardzenia min. 2000 m2, pomost w konstrukcji drewnianej na palacho powierzchni całkowitej min. 100 m2. Dopuszcza się potwierdzenie wykonania poszczególnych wymaganych rodzajów robót odrębnymi dowodami, nie musi to być jedno zadanie zawierające wszystkie rodzaje robót).W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot. b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, tj.: dysponowanie minimum jedną osobą (Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji kierownika budowy przez jedną osobę na więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie na stanowisku: Kierownik Budowy - minimalne wymagania: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. W przypadku obywateli państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zmianami), z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi wykazać dowolny z Wykonawców. Dla CZĘŚCI II: a) roboty budowlane* wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. *Przez robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie robót budowlanych odpowiadających swym zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (1 budynek o powierzchni zabudowy min. 100 m2, wykonanie nawierzchni utwardzonych (chodniki, jezdnia, parkingi) płytami ażurowymi, kruszywem mineralnym lub kostką betonową – łączna powierzchnia lub powierzchnia jednego sposobu utwardzenia min. 400 m2, pomost w konstrukcji drewnianej na palach o powierzchni całkowitej min. 100 m2. Dopuszcza się potwierdzenie wykonania poszczególnych wymaganych rodzajów robót odrębnymi dowodami, nie musi to być jedno zadanie zawierające wszystkie rodzaje robót). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot. b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, tj.: dysponowanie minimum jedną osobą (Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji kierownika budowy przez jedną osobę na więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie na stanowisku: Kierownik Budowy - minimalne wymagania: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. W przypadku obywateli państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zmianami), z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi wykazać dowolny z Wykonawców.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacjąo kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
 
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną potwierdzającą spełnienie warunku określonego w Dziale V pkt 2.2. SIWZ. 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – potwierdzający spełnienie warunku określonego w Dziale V pkt 2.3. (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SIWZ.
 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 lub 1A do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.dobiegniew.pl w zakładce: Dla Przedsiębiorców - Aktualne zamówienia, dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp wg wzoru zamieszczonego w SIWZ – załącznik nr 10. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Doświadczenie osób 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1. Zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej Umowy jest możliwa w następujących przypadkach: a) w przypadku nowopowstałej infrastruktury na nieruchomościach objętych zamówieniem, o których Zamawiający nie posiadał wiedzy, a która spowoduje kolizję nieprzewidzianą w opracowanej dokumentacji – o czas niezbędny do wykonania dokumentacji likwidującej kolizję oraz uzyskania niezbędnych zezwoleń do ich realizacji, b) wystąpienia wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót – o czas potrzebny do przeprowadzenia odkryć archeologicznych niezbędnych do wykonania badań ratowniczych, c) w przypadku zmian na terenach nieruchomości przyległych do obszaru objętego zamówieniem, które mogą spowodować kolizję z wykonywaniem robót – o czas niezbędny do wykonania dodatkowych robót likwidujących istniejące kolizje, d) w przypadku nałożenia podczas realizacji robót przebudowy istniejącej infrastruktury przez dysponentów sieci (Zakład Energetyczny, TP SA, PUK „KOMUNALNI”) – o czas niezbędny do wykonania tych robót, e) gdy wystąpią awarie techniczne nie zawinione przez Wykonawcę (np.: długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej lub wody z sieci wodociągowej – trwające co najmniej 3 dni) – o czas usunięcia awarii, f) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, skutkujących czasowym zawieszeniem lub spowolnieniem realizacji umowy w tym: w wyniku niesprzyjających warunków atmosferycznych (np.: długotrwałe opady deszczu, porywiste wiatry), klęsk żywiołowych (np.: powódź, huragan, trzęsienie ziemi), trwających co najmniej 7 dni – o czas trwania tych zdarzeń (udokumentowanych przez Wykonawcę), g) czasowego wstrzymania robót z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy np. wskutek decyzji administracyjnej wstrzymującej prace – o czas określony w decyzji. 2. Zmiana podwykonawcy i podmiotu trzeciego. Zmiana podwykonawcy lub podmiotu trzeciego przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 3. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1 Strony uzgodnią powyższe zmiany zawartej umowy w formie aneksu. 4. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 2 nie będzie konieczności zmiany umowy w formie aneksu.
 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-06-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Oferta musi być napisana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/38 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest - Gmina Dobiegniew, ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew, tel. 95-761-10-01, fax. 95-761-10-41, e-mail: urzad@dobiegniew.pl; 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dobiegniew jest możliwy pod nr telefonu 95-761-10-01, fax. 95-761-10-41, lub adresem e-mail: iod@dobiegniew.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Ochronę cennych siedlisk Drawieńskiego Parku Narodowego oraz przyległych obszarów Natura 2000 poprzez relokację ruchu turystycznego na szlak wodny Mierzęcka Struga – etap II”. Realizacja robót budowlanych w częściach: CZĘŚĆ I – „Budowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Dobiegniew i Łęczyn”, CZĘŚĆ II – „Rozbudowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Osiek nad jeziorem Osiek”, Nr sprawy: RKG.271.05.2019.DD, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 
 ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 
Część nr: 1 Nazwa: Budowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Dobiegniew i Łęczyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ I – „Budowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Dobiegniew i Łęczyn”. W ramach planowanej inwestycji zrealizowany zostanie następujący zakres prac budowlanych: 1. roboty budowlane prowadzone będą na terenie działek nr nr 380, 381/1, 381/2, 381/3, 382/1, 441/22, 383/42, 383/61, 441/25, 441/26, 387/1, 441/3, 441/8; obręb ewidencyjny Dobiegniew oraz na terenie działki nr 253 obręb ewidencyjny Łęczyn; jednostka ewidencyjna Dobiegniew, gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie. Zakres zadania obejmuje: w Dobiegniewie: budowę pomostu spacerowego w kształcie łuku z miejscami do cumowania łodzi, budowę pomostu do wyciągania kajaków z wody na brzegu rzeki Mierzęcka Struga w km 23+956, budowę pomostu widokowego, okrągłego, częściowo zadaszonego, budowę dwóch pomostów widokowych przy ścieżce edukacyjnej, budowę pomostu łączącego brzeg z pomostem widokowym, budowę mostka (kładki) nad rzeką Mierzęcka Struga w km 23+992, budowę wylotu z rowu szczegółowego do jeziora, budowę pomostu spacerowego w kształcie litery "Y" na plaży, budowę dwóch zadaszonych suszarek na kajaki, budowę ścieżki drewnianej do pomostu widokowego okrągłego i do pomostu spacerowego, budowę budynku socjalno - biurowego w części rekreacyjnej, budowę wiat rekreacyjnych, drewnianych w kształcie wielokąta nr A i B, budowę siłowni zewnętrznej i ogrodzonego placu zabaw dla dzieci, budowę ścieżki edukacyjno - przyrodniczej wzdłuż jeziora o szerokości 5,0 m i 3,5 m, dwóch parkingów, ustawienie tablic informacyjnych wzdłuż ścieżki edukacyjno - przyrodniczej, ustawienie figur ptaków na fundamencie i postumentach wzdłuż ścieżki edukacyjno - przyrodniczej, budowę ścieżki drewnianej wzdłuż jeziora oraz odcinków ścieżek piaszczystych i z kostki betonowej, budowę "klasy edukacyjnej" na powietrzu przy pomoście widokowym, prostokątnym nr 1, wykonanie terenów zielonych obsianych mieszanką traw do uprawy jako trawniki, montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery). w Łęczynie: budowę pomostu drewnianego - dwustopniowego zejścia do wody w celu wodowania i wyciągania kajaków z wody w km 3+173 rzeki Mierzęcka Struga, budowę drewnianej suszarki do kajaków, budowę zjazdu z drogi gruntowej z parkingiem żwirowym, budowę ogrodzenia, montaż małej architektury (wiaty, ognisko, kosze na śmieci, toaleta).

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45212140-9, 45233140-2, 45310000-3, 45330000-9, 45221111-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:  data zakończenia: 2020-09-30

5) Kryteria oceny ofert:

 
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
doświadczenie osób 20,00
 
Część nr: 2 Nazwa: Rozbudowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Osiek nad jeziorem Osiek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ II – „Rozbudowa infrastruktury turystycznej w miejscowości Osiek nad jeziorem Osiek”. W ramach planowanej inwestycji zrealizowany zostanie następujący zakres prac budowlanych: 1. roboty budowlane prowadzone będą na terenie działek nr 197/13, 197/14 obręb ewidencyjny Chomętowo oraz działek nr 212/2 i 173/3 obręb ewidencyjny Osiek, gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie. Zakres zadania obejmuje: rozbiórkę pomostu do wyciągania kajaków z wody, budowę pomostu spacerowego z częścią do cumowania łodzi, budowę pomostu do wyciągania kajaków z wody, budowę pomostu widokowego, prostokątnego, budowę pomostu łączącego z brzegiem pomost widokowy, budowę pawilonu socjalno-magazynowego na plaży, budowę wiaty do spożywania posiłków na polu namiotowym, umocnienie wylotu z rowu do jeziora, powiększenie plaży piaszczystej i trawiastej, budowę ścieżki edukacyjnej z punktami widokowymi, tablicami, schodami i mostkami drewnianymi, budowę ścieżki żwirowej ze schodami żwirowymi na skarpie, budowę ścieżki spacerowej, drewnianej przy jeziorze, budowę kiosku informacyjnego, montaż elementów małej architektury.
 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45212140-9, 45233140-2, 45310000-3, 45330000-9, 45221111-3.
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 2020-06-30

5) Kryteria oceny ofert:

 
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
doświadczenie osób 20,00

                                                                                                                                                                                        BURMISTRZ
                                                                                                                                                                             mgr  Sylwia Łaźniewska


 Odpowiednr2nazapytania.pdf      Odpowiedź nr 2 na zapytania - umieszczono dnia 14.06.2019r.

 Odpowiedzinazapynr1.pdf      Odpowiedź na zapytanie Nr 1 - umieszczono dnia 07.06.2019 r.

 SIWZczescIiczescII.doc      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Część I; Dobiegniew, Łęczyn i Część II; Osiek wraz z załącznikami Nr 1, 1A, 2a, 2b, 3, 4, 5, 6, 10

 ZalacznikNr11TERdoSIWZczescIiII.zip      Załącznik Nr 11 do SIWZ - Część I i Część II - Dobiegniew, Łęczyn, Osiek - Tabela Elementów Rozliczeniowych

 ZalacznikNr7APBWOsiekarchitekturaczescII.zip      Załącznik Nr 7A do SIWZ - Część II - Osiek - PBW - architektura

 ZalacznikNr7APBWOsiekbranzasanitarna.zip      Załącznik Nr 7A do SIWZ - Część II - Osiek - PBW - Branża sanitarna

 ZalacznikNr7APBWOsiekczescII.zip      Załącznik Nr 7A do SIWZ - Część II - Osiek - PBW - Opis

 ZalacznikNr7APBWOsiekmelioracjekonstrukcja.zip      Załącznik Nr 7A do SIWZ - Część II - Osiek - PBW - melioracje wodne + konstrukcja

 ZalacznikNr7PBWDobiegniewbranzadrogowaczescI.zip      Załącznik Nr 7 do SIWZ - Część I - Dobiegniew - PBW - Branża drogowa

 ZalacznikNr7PBWDobiegniewelektryka.zip      Załącznik Nr 7 do SIWZ - Część I - Dobiegniew - PBW - Branża elektryczna

 ZalacznikNr7PBWDobiegniewkonstrukcjamelioracje.zip      Załącznik Nr 7 do SIWZ - Część I - Dobiegniew - PBW - Melioracje wodne + konstrukcja

 ZalacznikNr7PBWDobiegniewopis.zip      Załącznik Nr 7 do SIWZ - Część I - Dobiegniew - PBW - opis, architektura

 ZalacznikNr7PBWDobiegniewsanitarna.rar      Załącznik Nr 7 do SIWZ - Część I - Dobiegniew - PBW - Branża sanitarna

 ZalacznikNr7PBWLeczynprojekt.zip      Załącznik Nr 7 do SIWZ - Część I - Łęczyn - PBW - Projekt Budowlano-Wykonawczy

 ZalacznikNr8ASTWiOROsiek.zip      Załącznik Nr 8A do SIWZ - Część II - Osiek - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót

 ZalacznikNr8DobiegniewLeczynSTWORczescI.zip      Załącznik Nr 8 do SIWZ - Część I - Dobiegniew, Łęczyn - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót

 ZalacznikNr9AOsiekPrzedmiarCzescII.zip      Załącznik Nr 9A do SIWZ - Część II - Osiek - Przedmiar

 ZalacznikNr9DobiegniewLeczynPrzedmiarczescI.zip      Załącznik Nr 9 do SIWZ - Część I - Dobiegniew, Łęczyn - Przedmiar


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - "Utworzenie miejsc rekreacji oraz placów zabaw w miejscowości Dobiegniew" poprzez realizację zadań: Część 1.; Część 2.; Część 3.

    

 Zawiadomienieplace.pdf      Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - "Utworzenie miejsc rekreacji oraz placów zabaw w miejscowości Dobiegniew" poprzez realizację zadań: Część 1.; Część 2.; Część 3.


Informacja z otwarcia ofert - "Utworzenie miejsc rekreacji oraz placów zabaw w miejscowości Dobiegniew".

    

 Informacjazotwarciaofertplace.pdf      Informacja z otwarcia ofert - "Utworzenie miejsc rekreacji oraz placów zabaw w miejscowości Dobiegniew" - Część 1.; Część 2.; Część 3.


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - "Dostosowanie budynków przy ul. Obr. Pokoju 24 w Dobiegniewie do ptrzeb siedziby Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie - etap III".

    

 Zawiadomieniebudynek.pdf      Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - "Dostosowanie budynków przy ul. Obr. Pokoju 24 w Dobiegniewie do ptrzeb siedziby Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie - etap III"


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - "Utworzenie miejsc rekreacji oraz placów zabaw w miejscowości Dobiegniew"

  

 Ogloszeniemiejscarekreacyjne.pdf      Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - "Utworzenie miejsc rekreacji oraz placów zabaw w miejscowości Dobiegniew".

 SIWZczesciIIIIII.doc      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Część I; Część II; Część III wraz z załącznikami Nr 1, 1A, 1B, 2a, 2b, 3, 4, 5, 6, 10

 ZalacznikNr7Aplace.zip      Załącznik Nr 7A do SIWZ - Część II - dokumentacja techniczna

 ZalacznikNr7Bplace.zip      Załącznik Nr 7B do SIWZ - Część III - dokumentacja techniczna

 ZalacznikNr7place.zip      Załącznik Nr 7 do SIWZ - Część I - dokumentacja techniczna

 ZalacznikNr8A.zip      Załącznik NR 8A do SIWZ - Część II - Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót

 ZalacznikNr8Bplace.zip      Załącznik Nr 8B do SIWZ - Część III - Specyfikacja Techniczna Wykonani i Odbioru Robót

 ZalacznikNr8place.zip      Załącznik Nr 8 do SIWZ - Część I - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót

 ZalacznikNr9Aplace.pdf      Załącznik Nr 9A - Część II - Przedmiar robót

 ZalacznikNr9Bplace.pdf      Załącznik Nr 9B - Część III - Przedmiar robót

 ZalacznikNr9place.pdf      Załącznik Nr 9 - Część I - Przedmiar robót


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - "Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z montażem w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie - II przetarg".

       

 Zawiadomienieowyborzemeble.pdf      Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - "Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z montażem w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie - II przetarg".


Informacja z otwarcia ofert - „Dostosowanie budynków przy ul. Obr. Pokoju 24 w Dobiegniewie do potrzeb siedziby Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie – etap III”

     

 InformacjaotwarciebudyneketapIII.pdf      Informacja z otwarcia ofert - „Dostosowanie budynków przy ul. Obr. Pokoju 24 w Dobiegniewie do potrzeb siedziby Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie – etap III”.


Informacja z otwarcia ofert - "Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z montażem w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie".

   

 Informacjaotwarciemeble.pdf      Informacja z otwarcia ofert - "Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z montażem w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie".


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - „Dostosowanie budynków przy ul. Obr. Pokoju 24 w Dobiegniewie do potrzeb siedziby Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie – etap III”.


Ogłoszenie nr 521572-N-2019 z dnia 2019-03-06 r.


Gmina Dobiegniew: Dostosowanie budynków przy ul. Obr. Pokoju 24 w Dobiegniewie do potrzeb siedziby Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie – etap III

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobiegniew, krajowy numer identyfikacyjny 52874100000000, ul. Dembowskiego  2 , 66-520  Dobiegniew, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 611 001, e-mail inwestycje@dobiegniew.pl, faks 957 611 041.
Adres strony internetowej (URL): www.dobiegniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak - www.dobiegniew.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim - osobiście, kurierem lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres: Urząd Miejski w Dobiegniewie, 66-520 Dobiegniew, ul. Dembowskiego 2 pok. nr 15 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynków przy ul. Obr. Pokoju 24 w Dobiegniewie do potrzeb siedziby Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie – etap III
Numer referencyjny: RKG.271.03.2019.DD
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Roboty budowlane prowadzone będą na terenie działki o nr 112/5 obręb ewidencyjny Dobiegniew, gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie. Przedmiotem zamówienia jest etap inwestycji obejmujący następujące elementy: - przebudowa zaplecza budynku oraz jego rozbudowa w celu połączenia łącznikiem z wejściem od podwórza posesji; - wykonanie wyburzeń fragmentów budynku w tym ścian, stropodachu i schodów zewnętrznych; - wymiana i montaż stolarki drzwiowej; - rozbudowa instalacji c.o. i wod.-kan. przy utrzymaniu istniejącej kotłowni; - rozbudowa instalacji elektrycznej; - wykonanie wykończenia pomieszczeń. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 ustawy Pzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składają się: 1. projekt - stanowiący załącznik do pozwolenia na budowę, Decyzja nr 125/2016 z dnia 25.05.2016 r. - [załącznik nr 8 do SIWZ], który jest integralną częścią SIWZ, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [załącznik nr 9 do SIWZ], który jest integralną częścią SIWZ, 3. przedmiary robót, które odczytywane łącznie ze wszystkimi częściami dokumentacji projektowej mogą stanowić materiał pomocniczy dla Wykonawcy do kalkulacji ceny - [załącznik nr 10 do SIWZ]. Powyższa dokumentacja projektowa wraz z SIWZ, opisuje przedmiot zamówienia. Na jej podstawie należy wykonać wszelkie roboty budowlane, także roboty nie ujęte w dokumentacji, a których wykonanie jest konieczne do prawidłowej realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia opisanego w rozdziale III SIWZ. Wobec powyższego wykonawca w celu prawidłowej kalkulacji wynagrodzenia, nie może jako podstawy przyjmować danych zawartych w przedmiarach. Przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy do kalkulacji ceny. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót.
II.5) Główny kod CPV: 45262800-9

Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45422000-1
45421100-5
45400000-1
45442100-8
45260000-7
45330000-9
45320000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: zakończenia: 2019-11-29

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek zam spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: a) roboty budowlane wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Przez robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie dwóch zadań odpowiadających swym zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (remont, przebudowa, budowa budynku o powierzchni użytkowej min. 200 m2 obejmujące w swoim zakresie instalacje wodno-kanalizacyjne, elektryczne oraz roboty ogólnobudowlane). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot. b) osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, tj.: Kierownik budowy – posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej jednej inwestycji (od rozpoczęcia do zakończenia) związanej z budową, przebudową lub remoncie budynku, w którym wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi wykazać dowolny z Wykonawców. W przypadku obywateli państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zmianami), z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – na sumę gwarancyjną potwierdzającą spełnienie warunku określonego w Dziale V pkt 2.2. - na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – potwierdzający spełnienie warunku określonego w Dziale V pkt 2.3. lit. a) (załącznik nr 5 do SIWZ) - Przez robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie dwóch zadań odpowiadających swym zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (remont, przebudowa, budowa budynku o powierzchni użytkowej min. 200 m2 obejmujące w swoim zakresie instalacje wodno-kanalizacyjne, elektryczne oraz roboty ogólnobudowlane). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot. 3. Wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w dziale V pkt 2.3 lit. b) SIWZ wraz informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywania przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w odniesieniu do warunku określonego w dziale V pkt 2.3 lit. b) SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz potwierdzenia (referencje), że pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej jednej inwestycji (od rozpoczęcia do zakończenia) związanej z budową, przebudową lub remontem budynku, w którym wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi wykazać dowolny z Wykonawców.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana niniejszej umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym art. 144 oraz określonych w niniejszej umowie. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1) w części dotyczącej terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów lub informacji, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany, b) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych prac, udzielonych na podstawie art. 144 ustawy Pzp, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania prac objętych niniejszą umową, c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, d) wystąpienia zmian przepisów prawa, które spowodują konieczność dostosowania dokumentacji do znowelizowanych przepisów, e) czasowego wstrzymania robót z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy np. wskutek decyzji administracyjnej wstrzymującej prace – o czas określony w decyzji. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na okoliczności wymienione w literach a-e, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone przez Zamawiającego. W sytuacji zmiany terminu wykonania zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowiązek przedłużenia okresu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. 2) W części dotyczącej zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę (przy zachowaniu ceny jednostkowej netto bez zmian). 3) W przypadku zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę. 3. Żadna z ww. przesłanek do zmiany umowy nie daje Wykonawcy prawa do żądania wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, jedynie do wystąpienia do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem, który w uzasadnionych przypadkach może zostać zaakceptowany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w postaci kolejnych aneksów zawartych na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-03-22, godzina: 10:00.
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
> Oferta musi być napisana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/ - Gmina Dobiegniew, ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew, tel. 95-761-10-01, fax. 95-761-10-41, E-mail: urzad@dobiegniew.pl; 2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dobiegniew jest możliwy pod nr telefonu 95-761-10-01, fax. 95-761-10-41, lub adresem E-mail: ido@dobiegniew.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z realizacją niniejszej umowy /dane identyfikujące, np. nazwa, numer/ pn. „Dostosowanie budynków przy ul. Obr. Pokoju 24 w Dobiegniewie do potrzeb siedziby Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie- Etap III”; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 
                                                                                                                                                                                                                                                           Burmistrz
                                                                                                                                                                                                                                               mgr Sylwia Łaźniewska



 OdpowiedziNr1budynek.pdf      Odpowiedzi na pytanie Nr 1 - umieszczono dnia 18.03.2019 r.

 Specyfikacja.doc      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

 ZalacznikNr8branzaelektryczna.zip      Załącznik Nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna - branża elektryczna

 ZalacznikNr8DTArchitektura.zip      Załącznik Nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna - architektura

 ZalacznikNr8DTbranzasanitarna.zip      Załącznik Nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna - branża sanitarna

 ZalacznikNr8DTkonstrukcja.zip      Załącznik Nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna - konstrukcja

 ZalacznikNr9STWiOR.pdf      Załącznik Nr 9 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót

 Zalacznikprzedmiar.pdf      Załącznik Nr 10 do SIWZ - przedmiar robót


   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12   > »